0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Діяльність служби обслуговування у готельному бізнесі (ID:12689)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 52
Рік виконання: 2010
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ І. Теоретичні основи діяльності служби обслуговування у готельному бізнесі 1.1 Класифікація готелів 1.2 Особливості обслуговування в готелях 1.3 Зарубіжний досвід процесу обслуговування в готелях Розділ ІІ. Аналіз організації обслуговування в апарт-готелі «Олександрія» 2.1 Загальна характеристика апарт-готелю «Олександрія» 2.2 Особливості обслуговування житлового номерного фонду та системи ресторанного господарства в апарт-готелі 2.3 Організація відпочинку та дозвілля в апарт-готелі Розділ ІІІ. Шляхи підвищення ефективності організації обслуговування в апарт-готелі «олександрія» 3.1 Шляхи забезпеченням безпеки клієнтів готелю 3.2 Застосування інформаційних технологій в управлінні готельним комплексом Висновок Список використаної літератури Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову