0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Дослідження якості готельних послуг (ID:140827)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 31
Рік виконання: 2015
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1 ТЕОРИТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ 1.1 Категорія послуги в індустрії гостинності, її основні характеристики 1.2 Управління якістю готельних послуг: система, методи, функції, принципи та нормативно-правове забезпечення 1.3 Специфіка управління якістю послуг, що надаються підприємствами готельного господарства РОЗДІЛ 2 ДОСЛІДЖЕННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПОСЛУГ , ЩО НАДАЮТЬСЯ У ГОТЕЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ «КОЛІЗЕЙ» 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика готельного підприємства «Колізей » та його основних напрямів діяльності 2.2. Аналіз стратегії поліпшення діяльності готельного підприємства «Колізей » та виявлення питань щодо удосконалення якості готельних послуг РОЗДІЛ 3 УДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЇ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ЯКОСТІ ПОСЛУГ В ГОТЕЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 3.1. Розробка програми удосконалення якості послуг 3.2. Прогнозна оцінка ефективності реалізації програми підвищення якості готельних послуг ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Готельні послуги складають значну частину нашого життя, мають специфічний характер, тобто сполучають у собі економічний, соціальний, виховний і естетичний чинники. У зв'язку з цим виникає множина готельних підприємств. Готельний бізнес залучає українських підприємців невеликими стартовими інвестиціями, швидким терміном їх окупності, постійним попитом на послуги, високим рівнем рентабельності понесених при цьому витрат. Проблема якості надання готельних послуг є дуже актуальною для готелів в умовах ринкової економіки, оскільки ті готелі, що не приділяють уваги забезпеченню якості, приречені на банкрутство. Будь-які інвестиції в модернізацію готелів доцільні лише в тому випадку, якщо готель надаватиме якісні послуги, що користуватимуться попитом у споживачів. Успіх будь-якої справи залежить від вдалого поєднання натхненної праці з не менш натхненним відпочинком. Життя кожної людини складається не лише з роботи, а й з відпустки. Вона буває зрідка, однак, її позитивний вплив на здоров’я, працездатність та регенерацію бурхливого потоку нових творчих задумів поза сумнівом. Тому, туристична діяльність, готельне господарство та громадське харчування - одні з найбільших галузей світового господарства, що приносять постійні прибутки. Ці послуги, будучи вигідними галузями економіки, при відповідних умовах можуть стати найважливішою статтею валового національного доходу України. ... Вагомий внесок у дослідження окремих складових управління якістю як продукції, так і діяльності підприємств здійснили провідні вітчизняні та зарубіжні науковці: Адлер Ю., Ткаченко Т., Мельниченко С., Скобкіна К., Ільєнкової С., Джуран М., Кросбі Б., Шаповал М. та інші. Все це зумовлює актуальність теми даної курсової роботи, її теоретичне та практичне значення, які, в свою чергу, зумовили вибір теми дослідження, його мету та зміст. Метою роботи є узагальнення науково-методичних положень та розробка практичних рекомендацій щодо регулювання процесів формування системи управління якістю готельних послуг. Завдання, зумовлені метою дослідження, полягають у наступному: – з’ясування поняття готельного обслуговування; – визначення сутності якості обслуговування в готелі; – аналіз діяльності готельного комплексу; – визначення якості готельних послуг; – визначення шляхів покращення обслуговування у готелі. Предметом дослідження є управління якістю послуг у готельному комплексі. Об’єктом курсової роботи виступає готельний комплекс „Колізей”. Робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків.