0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Моделювання виробництва та обслуговування у кафе-кондитерській (ID:182619)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 83
Рік виконання: 2015
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти організації роботи у кафе-кондитерській.……6 1.1 Поняття «кафе-кондитерська», його загальна характеристика………….6 1.2 Організація виробництва та технологічний процес обслуговування в кафе- кондитерській……………………………………………………………………..8 1.3 Матеріально-технічна база кафе-кондитерської…………………………..18 РОЗДІЛ 2. Процес обслуговування та матеріально-технічна база кафе- кондитерської «Крем»…………………………………………………………...29 2.1 Просторова організація та модель обслуговування……………………….37 2.2 Виробнича програма закладу та способи подавання страв....................38 2.3 Матеріально-технічна база………………………………………………….50 РОЗДІЛ 3. Моделювання виробничого процесу і управління продуктовими і сировинними запасами…………………………………………………………55 3.1. Розрахунок кількості працівників в кондитерському цеху.………..…55 3.2 Розрахунок площі цеху………………………………………………….61 3.3. Управління продуктовими та сировинними запасами.………………..80 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………81 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ…………………82 ДОДАТКИ……………………………………………………………………….83
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП На сьогоднішній день заклади ресторанного господарства набувають все більшої популярності у сфері обслуговування. Роль ресторанного господарства на сучасному етапі визначається характером і масштабами потреб людей у послугах з організації споживання матеріальних і духовних благ у не домашніх умовах. Метою діяльності будь-якого підприємства харчування є задоволення потреб людини в їжі, процес споживання якої часто збігається зі спілкуванням, вихованням, розвагами. Ресторанне господарство – це сфера людської діяльності, що в останні роки стрімко розвивається. У всьому цивілізованому світі воно є одним із найбільш розповсюджених видів малого бізнесу, тому між закладами та підприємствами постійно точиться боротьба за оптимальне позиціювання на ринку та найбільш перспективні його сегменти; за пошук нових та утримання постійних клієнтів. Ресторатори в конкурентній боротьбі за споживачів використовують різні інструменти: авторську, креативну та кухню ф'южн спрямування, в останні роки – молекулярну; високоякісне спеціалізоване та поліфункціональне устаткування; висококласні посуд та аксесуари сервірування; сучасний дизайн; музичне обслуговування, в тому числі шоу-програми, пропонують послуги сомельє, фумельє, бариста, впроваджують різні дисконтні програми та інші атрактивні елементи тощо. За допомогою цих нових технологій, концепцій, поєднань різних елементів та методів з'являється дедалі більше нових закладів ресторанного господарства, які привертають до себе все більше уваги та зацікавленості у споживачів. Останнім часом поряд з традиційними повносервісними ресторанами з'явилися спеціалізовані підприємства зі скороченим набором пропонованих послуг і страв. Спеціалізація їх може бути різноманітною. Заклади ресторанного господарства можуть спеціалізуватися на приготуванні національних страв, також на певному асортименті продукції, що реалізується, за контингентом споживачів, та за видом організації дозвілля. Найбільшу частку в структурі мережі закладів ресторанного господарства займають кафе, що обумовлено стійким попитом споживачів на продукцію і послуги цих підприємств. Найбільш популярним, привабливим та практичним для відвідувачів є один із спеціалізованих різновидів кафе – кафе-кондитерська. Це заклад, де його гості зможуть відпочити після роботи, провести вільний час з друзями, та насолодитися затишною атмосферою і смачними кондитерськими та хлібобулочними виробами, гарячими і прохолодними напоями, молочними коктейлями, солодкими десертами. Об’єктом дослідження є кафе-кондитерська. Предметом слугують особливості виробництва та обслуговування кафе-кондитерської. Мета курсової роботи – моделювання виробництва та обслуговування у кафе-кондитерській «Крем». Відповідно до мети роботи необхідно вирішити наступні завдання: - з’ясувати поняття кафе-кондитерська та надати його загальну характеристику; - встановити технологічний процес обслуговування; - схарактеризувати матеріально-технічну базу кафе-кондитерської; - надати загальну характеристику кафе-кондитерської “Крем”; - розробити просторову організацію закладу та його виробничу програму; - визначити модель процесу обслуговування; - здійснити розрахунок кількості працівників у кондитерському цеху та його площу; - визначити стратегію формування сировинних запасів, системи їхнього постачання та зберігання. В процесі написання курсової роботи використовувалися нормативні документи та літературні джерела вітчизняних авторів, помітне місце серед яких належить: Архіпову В.В., П’ятницькій Н.О., Мальській М.П., Сало Я. М., Томішину-Лелекачу М.М., та іншим. Робота складається із вступу, трьох розділів, дев'яти підрозділів, висновків, списку використаних джерел та літератури, чотирьох додатків та шести рисунків.