0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Мотивація персоналу та заходи щодо підвищення її ефективності в готельному підприємстві (ID:188555)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 58
Рік виконання: 2014
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРИТИЧНІ ОСНОВИ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ ГОТЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМТСВ 1.1. Поняття мотивації, види і типи мотивів до праці . . . . . . . . . . . . . . . . . . .7 1.2. Мотиваційний процес і методи мотивації. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .10 1.3. Стимулювання праці, як основа мотиваційної системи. . . . . . . . . . . .14 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МОТИВАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ ПЕРСОНАЛУ ГОТЕЛЮ «ТЕРНОПІЛЬ» 2.1 . Загальна характеристика готельного підприємства. . . . . . . . . . . . . . . . . 20 2.2 . Аналітичне дослідження економічної діяльності. . . . . . . . . . . . . . . . . . 25 2.3. Організаційно-економічний аналіз мотиваційних заходів щодо персоналу в готелі. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .38 РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ МОТИВАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ В ГОТЕЛІ «ТЕРНОПІЛЬ» 3.1. Пропозиції щодо усунення недоліків в існуючій мотиваційній системі працівників . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 46 3.2. Розробка заходів для підвищення ефективності мотиваційної системи . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .47 3.3.Оцінка економічної ефективності запропонованих заходів вдосконалення мотивації . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .50 ВИСНОВКИ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .55 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 57 ДОДАТОК А ДОДАТОК Б ДОДАТОК В ДОДАТОК Г ДОДАТОК Д
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Управління персоналом включає багато складових. Серед них: кадрова політика, взаємовідносини в колективі, соціально-психологічні аспекти управління. Ключове ж місце займає визначення способів підвищення продуктивності, шляхів росту творчої ініціативи, а також стимулювання і мотивація працівників. Жодна система управління не стане ефективно функціонувати, якщо не буде розроблена ефективна модель мотивації, тому що мотивація спонукає конкретного індивіда і колектив у цілому до досягнення особистих і колективних цілей. Поняття мотивації тісно зв'язано з проблемою керування персоналом. Нові економічні відношення, породжені перехідним періодом, висувають і нові вимоги до персоналу. Це не тільки добір, навчання і розсташування кадрів, але і формування нової свідомості, менталітету, а отже, і методів мотивації. У дійсний час, при ринкових відносинах, основним мотивуючим чинником працівників є бажання мати гарантовану заробітну плату. При цьому ні інтенсивність, ні якість праці в розрахунок не беруться, переважає бажання мати спокійну роботу з невеликим, але гарантованим заробітком, ніж інтенсивну роботу з високою оплатою. Актуальність теми дослідження. В умовах, що склалися в Україні на нинішньому етапі її розвитку, проблема мотивації особистості набула важливого значення, оскільки вирішення задач, які стоять перед суспільством, можливе лише за умови створення належної мотиваційної основи, здатної спонукати персонал підприємств до ефективної діяльності. Мова йде про застосування таких форм і методів стимулювання особистості, які б сприяли високій результативності її роботи. На сьогодні матеріальне стимулювання працівників підприємств, як основна складова частина загальної системи мотивації, перейняло здебільшого риси, притаманні попередній адміністративно-командній системі господарювання. Внаслідок відсутності прямої залежності розміру премії від конкретних результатів роботи працівників структурних підрозділів підприємства, вона перестала виконувати свою головну функцію - стимулюючу, і перетворилась в просту надбавку до посадового окладу. Відсутність науково-обгрунтованої системи планування, організації, мотивації та контролю діяльності підприємства, а також виважених критеріїв роботи працівників його структурних підрозділів призвели до «зрівнялівки» в системі преміювання. А відсутність висококваліфікованих кадрів, спроможних забезпечити належну організацію і функціонування підприємства за ринкових умов, зводять практично нанівець всі спроби розробки, а тим більше - впровадження високоефективної системи цільового управління, в якій чільне місце належить системі мотивації. Подальше послаблення мотивації праці неминуче призведе до загострення негативних соціально-економічних процесів які мають місце в нашій державі. Звідси виникає об'єктивна необхідність створення науково-обгрунтованого механізму мотивації праці персоналу підприємств, який би зміг за допомогою дійових важелів і стимулів підвищити зацікавленість працівників продуктивно і якісно працювати, сприяти піднесенню їх конкурентоспроможності, забезпечити якісне оновлення трудового менталітету. Необхідний і інструментарій мотиваційного механізму, здатного поєднати в єдиний вузол цілі і результати діяльності персоналу, щоб на практиці реалізувати цілеорієнтовану мотивацію його високопродуктивної праці. Одна з головних задач підприємств різних форм власності та сфер діяльності - пошук ефективних способів управління працею, що забезпечують активізацію людського фактора і досягнення найкращих виробничих результатів. Вирішальним причинним чинником підвищення результативності діяльності людей є їх мотивація. Теоретичний аналіз організації системи мотивації праці передбачає виконання на основі вивчення наукових досягнень в працях економістів-класиків А.Сміта, Ф.Гілбрета, А.Маслоу, Ф.Герцберга, А.Афоніна, Р.Оуена, Д.МакГрегора, А.Врума, що поряд із публікаціями в періодичних виданнях України і Росії використовуються в курсовій роботі як джерельна база. Метою даної курсової роботи є розгляд та розробка рекомендацій щодо застосування сучасних мотиваційних систем та заходів в умовах готелю «Тернопіль». Для досягнення поставленої мети в курсовій роботі визначені наступні завдання: - розглянути теоретичні питання і сучасну практику мотивації персоналу; - дати соціально-економічну характеристику досліджуваного готелю та провести аналіз існуючої системи мотивації в готелі «Тернопіль»; - розробити пропозиції щодо вдосконалення системи мотивації для готелю «Тернопіль». Із поставлених завдань витікає об’єкт дослідження курсової роботи, а саме – процес формування системи мотивації в готелі «Тернопіль»; та предмет – теоретичні і практичні питання щодо підвищення ефективності мотивації працівників готелю. Організація системи мотивації та стимулювання праці розглянута на прикладі готелю «Тернопіль». У процесі роботи використовуються такі методи дослідження: теоретичного та логічного узагальнення і порівняння, систематизація, статистичний метод, метод Дельфі, системний і комплексний підхід. Інформаційною базою дослідження стали професійні стандарти роботи вітчизняних і зарубіжних авторів, навчальні посібники, статті періодичних видань, матеріали офіційних сайтів Інтернет.