0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Дослідження сучасного брендингу, створення проекту кав'ярні на прикладі компанії "Starbucks" (ID:239879)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 81
Рік виконання: 2018
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ТЕХНОЛОГІЇ БРЕНДИНГА 6 1.1. Основні визначення брендингу, класифікація, основні моделі 6 1.2. Історія розвитку та теорія еволюції брендингу 13 1.3. Сучасні напрямки брендингової політики компаній 21 1.4. Аналіз брендингу сучасних кав’ярень 28 Висновок до розділу 1 33 РОЗДІЛ 2. МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ МЕРЕЖІ КАВ’ЯРЕНЬ "STARBUCKS" 34 2.1. Бізнес – ідея проекту "Starbucks" 34 2.2. Аналіз продуктів і послуг мережі кав'ярень "Starbucks" 37 2.3. Географія розповсюдження кав'ярень "Starbucks" 42 2.4. Профіль споживача 48 2.5. Аналіз P.R. діяльності компанії "Starbucks" 52 Висновок до розділу 2 55 РОЗДІЛ 3. СТВОРЕННЯ ПРОЕКТУ СУЧАСНОЇ КАВ'ЯРНІ 56 3.1. Створення, опис цілей і планування проекту розробки бренду 56 3.2. Аналіз поточної ситуації та дослідження ринку 62 3.3. Методи просування бренду 65 Висновок до розділу 3 70 ВИСНОВКИ 71 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 73 ДОДАТКИ 77 Звертайтесь. ел.пошта irenka@i.ua Fb https://www.facebook.com/profile.php?id=100017248744751
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Метою роботи є дослідження сучасного брендингу та створення проекту кав'ярні на прикладі компанії "Starbucks". Відповідно до мети в даній дипломній роботі були поставлені наступні завдання: - розглянути теоретичні аспекти технології брендингу; - зробити маркетингове дослідження мережі кав’ярень Starbucks; - створити маркетинговий проект сучасної кав’ярні; - зробити висновки. Предметом даної роботи є сучасний брендинг. Об’єктом роботи виступає компанія Starbucks. Методологічну основу дослідження становлять такі методи: наукового узагальнення і систематизації, критичного аналізу, вивчення та конструктивний аналіз наукової літератури з проблеми дипломної роботи. Методичну базу дослідження складають методи збору, систематизації та аналізу даних. Методи дослідження засновані на вивченні та конструктивному аналізі наукової літератури з проблеми курсової роботи. Зокрема, для розв'язання поставлених завдань використані такі методи: - загально-філософські методи: історичний метод для дослідження процесу виникнення, формування та розвитку поняття «брендинг»; - системно-науковий підхід до дослідження механізму формування брендингу як цілісного процесу складеного з відносно самостійних підсистем; - структурно-функціональний підхід для з'ясування елементного складу брендингу: метод аналізу та синтезу для виявлення елементного складу та взаємодії складових брендингу; метод абстрагування для формулювання спільних ознак кав’ярень; метод індукції для встановлення спільних ознак складових брендингу на підставі ознак, притаманних окремим структурам; - спеціально-наукові методи: порівняльний метод для встановлення подібності (відмінності) діяльності Starbucks складеному проекту кав’ярні; конкретно-соціологічний метод для з'ясування рівня довіри населення до Starbucks та кав’ярень взагалі; - приватні методи: формально-юридичний (нормативно-догматичний) метод для дослідження складу апарату брендингу як специфічного соціально-економічного феномена. Наукова новизна роботи полягає в створенні проекту кав'ярні на прикладі компанії "Starbucks".