0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА на тему: «Цифровий маркетинг готелю «Опера» у м. Київ» (ID:416584)

Тип роботи: бакалаврська
Сторінок: 23
Рік виконання: 2020
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи цифрового маркетингу в готельному бізнесі 1.1. Аналітичний огляд літератури 1.2. Характеристика технологій цифрового маркетингу у готельному бізнесі РОЗДІЛ 2. Діагностика ефективності технологій цифрового маркетингу готелю «Опера», м. Київ 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 2.2. Аналіз технологій цифрового маркетингу 2.3. Оцінка ефективності використання технологій цифрового маркетингу РОЗДІЛ 3. Удосконалення системи цифрового маркетингу готелю «Опера» м. Київ 3.1. Стратегія розвитку (програма заходів) підприємства щодо удосконалення цифрового маркетингу 3.2. Оцінка ефективності управлінських рішень ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. На сьогоднішній день прагнення до стрімкого розвитку готельного бізнесу стає повсякденною турботою для багатьох учасників ринку готельних послуг. Задля того, щоб вистояти у конкурентній боротьбі та мати можливість розвиватись, готельному підприємству необхідний стабільний дохід. У зв’язку з цим зростає потреба у використанні всього арсеналу інструментів маркетингу, які сприяють створенню конкурентних переваг. Сучасна концепція маркетингу розробляє завдання виробничо-збутової діяльності підприємства, що спрямована на досягнення кінцевого результату – отримання прибутку за будь-яких умов. Домінуючу роль в готельному бізнесі відіграють саме готельні мережі, які знаходяться по всьому світу і включають у свою діяльність сотні мільйонів людей. Розвиток глобальних готельних мереж визначає абсолютно нову постановку акцентів в сучасній готельній індустрії. Не новиною є те, що Інтернет став такою ж потребою у повсякденному житті людини як телефон або персональний комп’ютер, оскільки це високоефективний та комунікаційний інструмент. Тому усвідомлення того, що компанії, які активно використовують Інтернет у своїй діяльності, отримують ряд конкурентних переваг, стає дедалі популярнішим, оскільки ведення бізнесу в сучасних умовах без використання інформаційних технологій є неможливим. Для невеликих компаній реклама в мережі Інтернет може бути єдиним способом донесення інформації до споживачів. Виникає також необхідність створення Інтернет реклами та власного сайту підприємства, як один із найбільш ефективних засобів по просуванню послуг. Тема цифрового маркетингу являється актуальною, оскільки в умовах жорсткої конкуренції, невеликі готелі можуть бути витіснені з ринку через відсутність правильної політики просування. Тому існує необхідність в створенні або модернізації сайтів, щоб мати змогу залучати нову аудиторію, успішно просувати свої товари та послуги, вести облік відвідування та рейтингу компанії.