0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Значення служби анімації в створенні іміджу готелів (ID:53824)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 34
Рік виконання: 2014
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………………..3 РОЗДІЛ І. Поняття і сутність анімаційних послуг в готелі…………………..5 1.1. Визначення анімації в туризмі і гостинності………………………..5 1.2. Функції і види анімації в готелі………………………………………6 1.3. Значення служби анімації в створенні іміджу готелів………………9 Висновок до розділу І…………………………………………………….11 РОЗДІЛ ІІ. Організація діяльності анімаційної служби в готельних комплексах……………………………………………………………………….13 2.1. Концепція і структура анімаційної служби готелю………………..13 2.2.Готельні анімаційні послуги і програми…………………………….19 2.3.Матеріальна база для забезпечення роботи анімаційної служби готелів…………………………………………………………………………….23 2.4.Світовий досвід організації анімаційних послуг в готелях………...25 Висновки до розділу ІІ……………………………………………………27 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ………………………………………………………..28 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………….31 ДОДАТКИ…………………………………………………………………….….35
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову