0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Використання сучасних інформаційних ресурсів для галузевих, географічних та часових меж прикладних досліджень кон’юнктури світового ринку готельних і ресторанних послуг (ID:766992)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 23
Рік виконання: 2022
Вартість: 315
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП………………………………………………………………………………..3 РОЗДІЛ 1. ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ РЕСУРСІВ ДЛЯ ГАЛУЗЕВИХ, ГЕОГРАФІЧНИХ ТА ЧАСОВИХ МЕЖ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ КОН’ЮНКТУРИ СВІТОВОГО РИНКУ ГОТЕЛЬНИХ І РЕСТОРАННИХ ПОСЛУГ. ВИКОРИСТАННЯ ПРОГНОЗІВ В ОПЕРАТИВНОМУ, ТАКТИЧНОМУ ТА СТРАТЕГІЧНОМУ ПЛАНУВАННІ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ ТА ЗАКЛАДІВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА НА РИНКУ………………………………………………………………………………6 РОЗДІЛ 2. РОЗРАХУНОК ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ…………………………………...11 2.1. Завдання 1………………………………………………………………………11 2.2. Завдання 2………………………………………………………………………15 2.3. Завдання 3………………………………………………………………………17 ВИСНОВКИ………………………………………………………………………...19 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………………….21 ДОДАТКИ…………………………………………………………………………..23 Додаток А. Вихідні дані……………………………………………………………23
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Напрями сьогочасного розвитку економічної ситуації на світовому ринку готельних і ресторанних послуг характеризуються високим динамізмом, загостренням конкурентної боротьби, активізацією структурних зрушень. Розвиток світового ринку туризму і його інфраструктурного елемента - світового ринку готельних послуг - характеризується збільшенням обсягів інвестиційних вкладень. Це проявляється в підвищенні його значення у соціально-економічному вдосконаленні національних економік, створенні додаткових робочих місць, розвитку інфраструктури. Світовий ринок туризму та готельно-ресторанних послуг - один із сегментів світової економіки, який розвивається найшвидше. Об'єктами світового ринку являються послуги й товари, що обертаються в міжнародній торгівлі та фактори виробництва, що будемо детальніше розглядати в дослідженні. Моніторинг світового ринку виявляє й оцінює конкретну економічні ситуації та параметри зовнішнього середовища, стосовно яких буде розроблено програму дій на майбутнє; утверджує відповідності встановленим правилам та конкретним зобов'язанням; встановлює безпосередні чи опосередковані зв'язки із чинниками зовнішнього середовища тощо. Поки що не існує чітких, конкретних методик проведення моніторингових досліджень, послідовності їх виконання. Не розроблені конкретні схеми проведення моніторингу та етапи впровадження цих процесів у практику, а це означає, що ці дослідження потребують відповідно пошуку та визначення підходів їхнього застосування. До того ж, практика останніх років переконує, що не всі підприємства готові та спроможні до таких заходів. Варто зауважити, що керівникам вітчизняних підприємств туристичної галузі з питань упровадження маркетингу на практиці ще не вистачає не тільки досвіду, але й кваліфікованих фахівців, фінансових можливостей. Дослідження типу моніторингу у маркетинговій практиці є порівняно недавніми. Таким чином, моніторингові дослідження у процесі забезпечення конкурентоспроможності підприємств є найбільш конкретними, оскільки дають можливість будь-якому підприємству, незалежно від форми господарювання, у процесі стеження за конкурентами відслідковувати конкурентні переваги, сильні та слабкі сторони та вчасно адаптуватись при виявленні змін до вимог ринку. Що стосується основних тенденцій розвитку світового ринку, то можна виділити наступні напрями: • поширення сфери інтересів готельного бізнесу на інші продукти і послуги, раніше надані підприємствами інших галузей. Наприклад, організація харчування, дозвілля, розваг, виставкової діяльності та ін.; • зростаюча демократизація індустрії гостинності, яка значно сприяє підвищенню доступності готельних послуг для масового споживача; • посилення спеціалізації готельного бізнесу, яка дає змогу чіткіше орієнтуватися на певні сегменти споживачів з урахуванням різних ознак; • розвиток нових видів туризму, наприклад, екологічного, пригодницького, релігійного, екстремального, деяких тематичних напрямів, дозволяє врахувати інтереси практично будь-яких категорій споживачів і зробити туристичний продукт більш привабливим; • глобалізація та концентрація готельного бізнесу, яка проявляється у створенні туристичних корпорацій і готельних мереж, також засновуються готельні асоціації, спілки, міжнародні урядові та неурядові організації; • глибока персоніфікація обслуговування й повна концентрація на запитах і потребах клієнтів; • широке впровадження нових засобів комунікації та інформаційних технологій, що дає змогу проводити глибоку й системну економічну діагностику; • упровадження нових технологій у ділову стратегію підприємств індустрії гостинності. Зокрема, широке використання Інтернету з метою просування готельних продуктів і послуг, а також поширення сучасних комп'ютерних систем бронювання й резервування. Метою даної роботи є дослідження та аналіз кон’юнктури світового ринку готельних і ресторанних послуг. Завданням являється вияснення та огляд сфери готельного та ресторанного господарства як невід'ємної складової частини і водночас візитної картки туристичних послуг, що служить для підвищення конкурентоспроможності туристичної галузі України, активізації просунення національного туристичного продукту на світовому ринку.   РОЗДІЛ 1. ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ РЕСУРСІВ ДЛЯ ГАЛУЗЕВИХ, ГЕОГРАФІЧНИХ ТА ЧАСОВИХ МЕЖ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ КОН’ЮНКТУРИ СВІТОВОГО РИНКУ ГОТЕЛЬНИХ І РЕСТОРАННИХ ПОСЛУГ. ВИКОРИСТАННЯ ПРОГНОЗІВ В ОПЕРАТИВНОМУ, ТАКТИЧНОМУ ТА СТРАТЕГІЧНОМУ ПЛАНУВАННІ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ ТА ЗАКЛАДІВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА НА РИНКУ По-перше, потрібно знати, що для застосування сучасних інформаційних засобів у певних сферах дослідження кон'юнктури (географічних, галузевих тощо) важливим є кон'юнктуро-формувальний чинник. Це причина, яка визначає характер мінливої кон'юнктури, напрям і темпи її розвитку та одночасно являється однією з умов цього економічного процесу за конкретних обставин. Кон'юнктуро-формувальні фактори потрібно розглядати як конкретну форму прояву економічних законів і закономірностей або найважливіших умов функціо­нування економіки, у тому числі її готельної та ресторанної галузі. Зміна загальногосподарської кон'юнктури чи кон'юнктури певного ринку послуг відбувається під впливом різних чинників, які мають як самостійний, так і взаємопов'язаний і взаємообумовлений характер. Економічна кон'юнктура виступає як багатофакторне явище, де кон'юнктуро-формувальні чинники є її складовими. Складність дослідження і прогнозування кон'юнктури світового ринку готельних і ресторанних послуг обумовлюється надзвичайно великою кількістю мінливих і різ­них за своєю природою та спрямованістю чинників, що її формують. Вивчення економічної кон’юнктури країни чи окремого ринку послуг необхідно для того, щоб правильно оцінити її поточний стан, передбачити можливі зміни і розробити відповідну стратегію розвитку. Основою досліджень є визначення і оцінка впливу окремих факторів на кон’юнктуру, а також виділення показників, які найбільш точно характеризують їх стан за період, що досліджується. Формою подання результатів дослідження кон’юнктури є кон’юнктурний огляд чи довідка. Він дає уявлення про основні особливості розвитку, з’ясовує причино-наслідкові зв’язки між різноманітними факторами і показниками, розкриває загальні закономірності розвитку кон’юнктури. Аналіз кон'юнктури як системи знань є однією з прикладних галузей економічної науки. Важливим аспектом у вивченні теми є розуміння сутності поняття «економічна кон'юнктура» як форми прояву на ринку системи факторів і умов відтворення у їх постійному розвитку і взаємодії в конкретно-історичному періоді, що виражається у певному співвідношенні пропозиції, попиту і динаміки цін. Дослідження кон’юнктури ринку відбувається в наступній послідовності: 1. Дослідження основних рис і особливостей ринку. Для цього ринки поділяють за такими ознаками: – за ступенем організації ринкової інфраструктури: організовані (банківська система, товарні ярмарки, система науково-технічних послуг) і неорганізовані (основані на прямих зв’язках суб’єктів ринку); – за функціональним призначення товарів: товарні (машин і обладнання, сировини, товарів широкого попиту), факторів виробництва: землі, нерухомості, праці, кредитно-грошових інвестицій, машин і обладнання, послуг (транспортних, населенню, науково-технічних); – за територіальною ознакою: місцевий, регіональний, національний, міжнародний; – обсягами продажу товарів, надання послуг, ступенем конкуренції: ринок чистої конкуренції, конкурентний ринок, ринок монополістичної конкуренції, олігополія, чиста монополія. 2. Розроблення методів вивчення кон’юнктури. Методи кон’юнктурних досліджень поділяють на такі групи: – методи економічного загальносистемного аналізу: порівняння, візуально-графічні, балансовий, формально-логічний; – економіко-математичні методи: загальноматематичні методи розрахунку економічних показників, методи математичного моделювання; – економіко-статистичні і методи математичної статистики: аналіз динаміки кон’юнктури, регресійно-кореляційний аналіз, експертні методи. 3. Збір і накопичення кон’юнктурної інформації. Збір і накопичення інформації проводиться методами ринкових маркетингових досліджень. 4. Аналіз кон’юнктури виконується за такими напрямами: – аналіз динаміки і циклічності економічних процесів; – аналіз загальногосподарської кон’юнктури; – аналіз рівня і динаміки цін, а також цінових показників кон’юнктури; – дослідження попиту і пропозиції; – дослідження особливостей поведінки суб’єктів ринку; – оцінка потенціалу та основних пропорцій ринку; – оцінка підприємницького ризику. 5. Прогноз кон’юнктури. Прогнозування кон’юнктури здійснюється за допомогою загальноприйнятих методів маркетингового прогнозування. Методика дослідження ринку готельних і ресторанних послуг відповідає сутності галузі як суспільного явища з властивою їй полікомпонентністю, структурованістю, ієрархічністю та поліфункціональністю системи. До того ж вона визначає дослідження ринку відображає багатоаспектність діяльності в сфері надання готельно-ресторанних послуг відповідно до специфіки кожної складової галузі, особливостей внутрішнього та міжнародного ринку послуг. Що стосується прогнозу готельно-ресторанної діяльності на ринку в оперативному, тактичному та стратегічному плануванні господарської діяльності, то можна стверджувати, що важливим фактором успішного функціонування підприємств в ринкових умовах є детальна розробка планів підприємства і його підрозділів, планування прогнозу готельно-ресторанної діяльності на відносно короткочасний період, виходячи з поточної ситуації та правильно розроблена стратегія.