0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Комунікайна політика готелю «InterContinental» м. Київ (ID:90105)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 47
Рік виконання: 2014
Вартість: 120
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ Розділ 1. Теоретичні засади комунікацій готельно-ресторанного підприємства 1.1. Поняття комунікації та види комунікацій 1.2. Місце комунікації в системі управління готельно-ресторанним підприємством 1.3. Формування ефективних комунікацій у готельно - ресторанних підприємствах Розділ 2. Комунікайна політика підприємства «InterContinental» 2.1. Характеристика готелю «InterContinental» 2.2. Аналіз внутрішніх комунікацій готелю «InterContinental» 2.3. Характеристика зовнішніх комунікацій готелю «InterContinental» 2.4. Інформаційне забезпечення комунікаційного підприємства Розділ 3. Напрями вдосконалення процесу управління комунікаціями готелю «InterContinental» м. Київ 3.1. Шляхи вдосконалення управління комунікаціями в готелі «InterContinental» м. Київ 3.2. Економічне значення модернізації управління комунікаціями готелю «InterContinental» м. Київ Висновки Список використаних джерел Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову